Information     Downloads     Game Account      Forum Account       Reviews

Thanks to: Gravity | eAthena Project Vote for Silver Coins: Site 1 | Site 2 | Site 3 | Site 4 | Site 5 | Site 6 | Site 7 | Site 8
Post new topic   Reply to topic    Reign Online Forum Index -> Guild & Party Recruitment
  Topic: Team Awesome
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AbaraiGirl



Joined: 21 Jan 2010
Posts: 1288
Location: Hueco Mundo, Ohio

Post  Post subject: Reply with quote

well Joker he is BoC so i'd expect nothing less lol You're lucky he was with you then. I hate going at WoE alone.

Defending is even worse lol

naota wrote:
AbaraiGirl wrote:
Yeah WOE went better for me than I expected it to. Lots of fun.

Poor Joker being stuck with Ryu though lol


TA needs more members!!! Join!!!



well thx for that its not offensive at all T.T


My apologies..I was just joking honestly. Sad
_________________
RIP Xander -April 9th, 2010- Love you and miss you daily.

- Nuriko - Cirucci - Misaki Saiki - Boa Vista - Chyna Whyte - Chibi Nuriko - Polyhymnia -
Some people are like clouds. Once they fk off it's a beautiful day.
Sun Aug 08, 2010 7:58 pm
View user's profile Send private message
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

well im boc champ now,and its gonna be set as me and ryu to make 2 parties
and we'll do it like last woe,me you and ryu and joker Very Happy
unless alice or neo genisis jumps in to help lol
_________________
The best?
Show me!
Sun Aug 08, 2010 8:28 pm
View user's profile Send private message
Author Message
Jokerz



Joined: 11 Oct 2009
Posts: 717
Location: Cape Town, South Africa

Post  Post subject: Reply with quote

I wanna go with sammie =O she fun to talk to >.>
_________________
IGN -

Joker Clown / Lord Joker. - 255 Clown and LK
Fuzzy - 255 Clown
And many, many, many more.

" Shut the fk up for 10 secs D:< " - Kristy
Sun Aug 08, 2010 8:30 pm
View user's profile Send private message MSN Messenger
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

UH OH!

jokers got a crush~xD
_________________
The best?
Show me!
Sun Aug 08, 2010 8:59 pm
View user's profile Send private message
Author Message
naota



Joined: 10 Dec 2008
Posts: 545
Location: Mauk GA.

Post  Post subject: Reply with quote

AbaraiGirl wrote:
well Joker he is BoC so i'd expect nothing less lol You're lucky he was with you then. I hate going at WoE alone.

Defending is even worse lol

naota wrote:
AbaraiGirl wrote:
Yeah WOE went better for me than I expected it to. Lots of fun.

Poor Joker being stuck with Ryu though lol


TA needs more members!!! Join!!!



well thx for that its not offensive at all T.T


My apologies..I was just joking honestly. Sad


np i dont take crap serious any way

and joker we need it me and you caus breaker and killer
same samefor dark and Abarai
_________________
An eye for an eye leaves the whole world blind

Hands that have grasp the sun
Feet that tread the ocean depths
Eyes that have see the end
And yet im still...incomplete
Ryuken
Sun Aug 08, 2010 9:49 pm
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

well i worked my champ up to break good,we need more guards,

Me:breaker/killer/guard
Ryuken:killer/guard
Joker:Breaker
Nuriko:Guard
Alice:Guard/Killer
Neo Genesis/Breaker

those are the main people for woe,we have a good bit of others im not sure about yet lol

/RECRUITING !!
_________________
The best?
Show me!
Sun Aug 08, 2010 9:52 pm
View user's profile Send private message
Author Message
Jokerz



Joined: 11 Oct 2009
Posts: 717
Location: Cape Town, South Africa

Post  Post subject: Reply with quote

Jin Lee wrote:
UH OH!

jokers got a crush~xD

Oh no!!! I might loose Sammy!!!



No Dark, i would never take her from you. =( D:!!!!
_________________
IGN -

Joker Clown / Lord Joker. - 255 Clown and LK
Fuzzy - 255 Clown
And many, many, many more.

" Shut the fk up for 10 secs D:< " - Kristy
Mon Aug 09, 2010 3:19 am
View user's profile Send private message MSN Messenger
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

erk-

0_0
_________________
The best?
Show me!
Mon Aug 09, 2010 3:56 am
View user's profile Send private message
Author Message
AbaraiGirl



Joined: 21 Jan 2010
Posts: 1288
Location: Hueco Mundo, Ohio

Post  Post subject: Reply with quote

Time to go crazy with the recruiting, folks.


I think i can decently defend and guard though. I only died last time because of Asuras Mad
_________________
RIP Xander -April 9th, 2010- Love you and miss you daily.

- Nuriko - Cirucci - Misaki Saiki - Boa Vista - Chyna Whyte - Chibi Nuriko - Polyhymnia -
Some people are like clouds. Once they fk off it's a beautiful day.
Mon Aug 09, 2010 4:36 am
View user's profile Send private message
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

i asura'd her for shits and giggles lol

you think you can make it for woe this morning Abarai?
_________________
The best?
Show me!
Mon Aug 09, 2010 4:51 am
View user's profile Send private message
Author Message
AbaraiGirl



Joined: 21 Jan 2010
Posts: 1288
Location: Hueco Mundo, Ohio

Post  Post subject: Reply with quote

I should be on...i sometimes popup midway though...like the 2nd hour.
_________________
RIP Xander -April 9th, 2010- Love you and miss you daily.

- Nuriko - Cirucci - Misaki Saiki - Boa Vista - Chyna Whyte - Chibi Nuriko - Polyhymnia -
Some people are like clouds. Once they fk off it's a beautiful day.
Mon Aug 09, 2010 4:56 am
View user's profile Send private message
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

its fine,idk if ill be up or not

its a if i am i am,if not im not kinda thing for me
im not setin a clock for it
i dont care THAT much xD hopefully someone will be up for it at least
_________________
The best?
Show me!
Mon Aug 09, 2010 5:06 am
View user's profile Send private message
Author Message
AbaraiGirl



Joined: 21 Jan 2010
Posts: 1288
Location: Hueco Mundo, Ohio

Post  Post subject: Reply with quote

i'm only 1 essence away from getting my sleipnir so i pray someone is up lol
_________________
RIP Xander -April 9th, 2010- Love you and miss you daily.

- Nuriko - Cirucci - Misaki Saiki - Boa Vista - Chyna Whyte - Chibi Nuriko - Polyhymnia -
Some people are like clouds. Once they fk off it's a beautiful day.
Mon Aug 09, 2010 5:07 am
View user's profile Send private message
Author Message
Jin Lee



Joined: 29 Mar 2010
Posts: 70
Location: washington

Post  Post subject: Reply with quote

lol ill try,i know Ryuken wont
and idk about joker

i might and you might,we gotta rely on ourselves for this one!
_________________
The best?
Show me!
Mon Aug 09, 2010 5:13 am
View user's profile Send private message
Author Message
AbaraiGirl



Joined: 21 Jan 2010
Posts: 1288
Location: Hueco Mundo, Ohio

Post  Post subject: Reply with quote

well here's hoping..if not, there's always next time.
_________________
RIP Xander -April 9th, 2010- Love you and miss you daily.

- Nuriko - Cirucci - Misaki Saiki - Boa Vista - Chyna Whyte - Chibi Nuriko - Polyhymnia -
Some people are like clouds. Once they fk off it's a beautiful day.
Mon Aug 09, 2010 5:15 am
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Reign Online Forum Index -> Guild & Party Recruitment All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 4 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum